معرفی محصولات

5 ابزار هوش مصنوعی برای دانش آموزان

در عصر فناوری، هوش مصنوعی توانسته است تحولی بزرگ در  حوزه ی آموزش ایجاد کند و نه تنها برای بزرگسالان بلکه برای دانش‌آموزان نیز  می تواند ابزاری مفید و پر کاربرد باشد. این فناوری می‌تواند فرآیند یادگیری را جذاب‌تر کند. در این مقاله، با 5 ابزار هوش مصنوعی برای دانش آموزان آشنا می شویم که می‌توانند به آن‌ ها در فرایند آموزش برای درک بهتر مفاهیم، تسریع فرآیند یادگیری و بهبود مهارت‌ها کمک کنند.

5 ابزار هوش مصنوعی برای دانش آموزان

Thinkster Math

5 ابزار هوش مصنوعی برای دانش آموزان thinkster math

اولین ابزار Thinkster Math است. این ابزار یک برنامه تدریس ریاضی هوشمند است که برای استفاده در لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها و کامپیوترهای رومیزی طراحی شده است. این پلتفرم مخصوص دانش‌آموزان طراحی شده است و امکان ایجاد برنامه‌های آموزشی سفارشی را برای ایشان فراهم می کند.

این فناوری پیشرفت درسی دانش‌آموزان را به صورت گام‌به‌گام پیگیری می‌کند. دانش آموزان با استفاده از این پلترم از درستی یا اشتباه های پاسخ هایشان و دلیل درستی یا اشتباه آگاه می شوند. علاوه بر آن، پیشنهاد های درسی این پلترم، امکان پیشرفت درسی را نیز فراهم می کند.

Carnegie Learning

5 ابزار هوش مصنوعی برای دانش آموزان Carnegie Learning

دومین ابزار Carnegie Learning است. این ابزار درحوزه یادگیری زبان و ریاضیات توسعه یافته است. این ابزار با استفاده از هوش مصنوعی به دانش آموزان امکان یادگیری زبان های جدید و توسعه مهارت ریاضیاتی را می دهد.

پلتفرم‌های این شرکت برای دانش‌آموزان دبیرستانی و دانشجویان دانشگاهی مناسب است. این پلتفرم  با استفاده از مدل های تحلیلی هوش مصنوعی، عادات دانش‌آموزان را مطالعه کرده و تجربه آموزشی  آن را شخصی‌سازی کند تا و بعد از به دانشجویان  کمک کند  تا مفاهیم آموزشی را به طور کامل درک کنند.

Age of Learning

5 ابزار هوش مصنوعی برای دانش آموزان Age of Learning

سومین  اپلیکیشن، Age of Learning است. این اپلیکیشن با استفاده از هوش مصنوعی، آموزش ریاضی، خواندن و دیگر مهارت‌های پایه‌ای را برای دانش‌آموزان پیش‌دبستانی تا کلاس دوم ابتدایی فراهم کرده است. Age of Learning با استفاده از سرگرمی‌های تعاملی مبتنی بر هوش مصنوعی، مسیرهای یادگیری جذاب و شخصی سازی شده برای دانش آموزان تولید می کند.

این پلتفرم بازی های مبتنی بر یادگیری را بر اساس  توانایی‌های دانش‌آموزان طراحی کرده و علاوه بر ارائه گزینه‌های یادگیری در خانه، برنامه‌های درسی ریاضی و خواندن را نیز برای استفاده در محیط‌های کلاسی فراهم می کند.

Blippar

5 ابزار هوش مصنوعی برای دانش آموزان Blippar

چهارمین ابزار Blippar است. محصولات Blippar با ترکیب بینایی ماشین و واقعیت افزوده،  فرآیند یادگیری دانش‌آموزان در کلاس را  بهبود می‌بخشد. این منابع تعاملی، موضوعاتی همچون جغرافیا، زیست‌شناسی و فیزیک را به صورتی بصری و جذاب به نمایش می‌گذارند. به این ترتیب به جای اینکه دانش‌آموزان تنها درباره‌ی فوران آتشفشانی مطالعه کنند، سیستم Blippar یک مدل سه‌بعدی مجازی از فرآیند فوران را به آنها نشان می‌دهد، تا اینگونه تجربه‌ی یادگیری دانش آموزان عمیق‌تر و جذاب تر شود.

Duolingo

5 ابزار هوش مصنوعی برای دانش آموزان duolingo

برنامه یادگیری زبان Duolingo تمرینات شنیداری، خواندن و مکالمه را برای بیش از ۴۰ زبان مختلف ارائه می‌دهد. با استفاده از هوش مصنوعی، درس‌ها بر اساس عملکرد هر دانش‌آموز تنظیم و سطح‌بندی می کند. Duolingo همچنین یک نسخه کلاس درس برای مدارس و برنامه‌ای برای آموزش ریاضی به نام Duolingo Math ارائه می‌دهد.

جمع بندی

در این مقاله 5 ابزار هوش مصنوعی برای دانش آموزان معرفی شدند. این ابزارها صرفا بخشی از ابزارهای توسعه یافته هوش مصنوعی برای صنعت آموزش هستند. در صورتی که علاقه دارید با مواردی بیشتر از این 5 ابزار هوش مصنوعی برای دانش آموزان آشنا شوید، می توانید به بخش ابزارهای هوش مصنوعی سایت شبکه فناوران هوش مصنوعی ایران مراجعه کنید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *