معرفی محصولات

معرفی 5 ابزار هوش مصنوعی تغییر صدا

هوش مصنوعی امکانات متعددی برای ویرایش صدا دارد. برنامه‌هایی مانند Suno و Riffusion می توانند متن را با صدای هر خواننده ای به شعر و موسیقی تبدیل کنند. کاربران تنها یک توضیح درباره ژانر یا سبک مورد نظر وارد می‌کنند و در عرض ۳۰ تا ۶۰ ثانیه آهنگ آماده را دریافت می‌کنند.

این نرم‌افزارها از مجموعه‌های بزرگی از داده‌های صوتی آموزش دیده‌اند. شرکت‌هایی مثل Kits.AI و Controlla Voice  به کاربران اجازه می‌دهند تا مجموعه داده‌های شخصی خود را برای تولید موسیقی استفاده کنند.

معرفی 5 ابزار هوش مصنوعی تغییر صدا

Kits.AI

5 ابزار هوش مصنوعی تغییر صدا - kits ai

Kits.AI  یک نرم‌افزار تحت وب است که خدمات تبدیل صدا را با مدل‌های با کیفیت و رایگان ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند صداهای خود را ضبط یا فایل‌های صوتی mp3 را بارگذاری کنند. تبدیل صدای هوش مصنوعی کمتر از یک دقیقه زمان می برد.

Controlla Voice

5 ابزار هوش مصنوعی تغییر صدا - controlla

Controlla در جولای ۲۰۲۱ راه‌اندازی شد.هم اکنون محصول این شرکت یک اپلیکیشن وب پیشرفته است که به کاربران اجازه می‌دهد مدل‌های هوش مصنوعی خواننده خود را آموزش دهند. این ابزار هوش مصنوعی تغییر صدا به صورت رایگان امکانات محدودی را در اختیار کاربران می گذارد.

ACE Studio

5 ابزار هوش مصنوعی تغییر صدا - ace studio

کاربرانی که به دنبال ابزارهای تخصصی تر هستند، می توانند از ACE Studio استفاده کنند. این نرم‌افزار ضبط و ویرایش صوت (DAW) با تمرکز بر تکنولوژی تغییر صدای هوش مصنوعی، از مدل دقیق تبدیل صوت به MIDI استفاده می‌کندبا استفاده از این مدل، امکان بررسی نت‌ها به صورت جداگانه به شکل موج‌های صوتی و جابه جا کردن هر بخش موسیقی به صورت جداگانه بدون کاهش کیفیت وجود دارد.

Vocaloid

5 ابزار هوش مصنوعی تغییر صدا - vocaliod

Vocaloid نرم افزار ساخته شده از سوی Yamaha است. هدف این ابزار تولیدکنندگان موسیقی است. این نرم‌افزار بیش از ۱۰۰ صدای مختلف و از پیش تعریف شده را برای انتخاب ارائه می‌دهد، کاربران می توانند به راحتی انواع صداهای گوناگون را روی موسیقی های خود آزمایش کنند. Vocaloid 6 شامل قابلیت تغییر صدا نیز بوده  و به این ترتیب امکان تغییر خواننده موسیقی را نیز فراهم می کند. به این حال به نظر می رسد امکانات ابزارهایی مثل ACE Studio در این بخش غنی تر باشد

Murf.ai

5 ابزار هوش مصنوعی تغییر صدا - murf ai

Murf.ai به طور جدی در حال توسعه فناوری‌ صدای هوش مصنوعی است. این شرکت ابزارهای پیشرفته ای برای تبدیل متن به گفتار و تغییر صدا توسعه داده که صدای مد نظر را تغییر دهند یا صدای فرد دیگری را شبیه‌سازی کنند. با یک حساب کاربری رایگان، می‌توانید به صورت محدود از این اپلیکیشن استفاده کنید، شامل قابلیت تغییر صدا برای خوانندگی با هوش مصنوعی. همچنین، آن‌ها خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهند که می‌توانند برای شما یک مدل صدای سفارشی ایجاد کنند.

برترین ابزار هوش مصنوعی تغییر صدا

در این مقاله 5 ابزار هوش مصنوعی تغییر صدا را معرفی کردیم. این ابزارها امکان تغییر صدای خواننده بر هر صدای دلخوان را می دهند. علاوه بر آن امکانات پیشرفته تری را نیز برای  ویرایش موسیقی فراهم می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *