معرفی محصولات

4 ربات چت هوش مصنوعی برتر تلگرام

چت بات ها و مدل های زبانی در حال تبدیل شدن به یکی از مهم‌ترین ابزارهای روزمره برای کاربران اینترنت هستند. این ابزارها از توصیه برای انتخاب غذا تا راهنمایی حل مسائل و مشاوره و حتی دستیاری کد زنی را انجام می دهند. پیشتر برترین چت بات ها و مدل های زبانی رایگان را معرفی کرده بودیم. در این مقاله، 4 ربات چت هوش مصنوعی برتر تلگرام معرفی می کنیم.

 Free ChatGPT Bot

ربات رایگان ChatGPT برای تحقیق بازار، تحلیل رقبا و برنامه‌ریزی‌های بازاریابی موثر بسیار کارآمد است. این ربات از مدل های زبانی متعددی از جمله مدل های چت جی پی تی، مدل Claude، مدل Llama و … پشتیبانی می کند. اما در حالت رایگان، تنها مدل های چت جی پی تی را ارائه می دهد. این ربات امکان تولید عکس، موسیقی و ویدئو را نیز با استفاده از هوش مصنوعی دارد.

4 ربات چت هوش مصنوعی برتر تلگرام - Free ChatGPT Bot

Travel AI Bot

Travel AI Bot برای تلگرام یک ابزار برای علاقه‌مندان به سفر، برنامه‌ریزان سفر و کسب‌وکارهای کوچک در حوزه سفر است. این ربات راهنمایی‌هایی جامع در مورد حمل و نقل (مانند اتوبوس، هواپیما و قطار)، نکات مربوط به اقامت و راهنماهای محلی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید هر گونه اطلاعات مرتبط با سفر را جستجو کنید و ربات پاسخ‌های مورد نیاز را به شما ارائه خواهد داد. با استفاده از ربات هوش مصنوعی سفر، می‌توان  برنامه‌های سفر را به بهترین نحو مدیریت کرد. ویژگی‌های کلیدی آن شامل به‌روزرسانی‌های لحظه‌ای سفر، ارائه اطلاعات محلی، توصیه‌های سفر و پشتیبانی از زبان و ترجمه می‌باشد.

ربات چت هوش مصنوعی برتر تلگرام travel ai

Translate AI bot

Translate AI botبا قابلیت ترجمه آنی پیام‌ها به زبان‌های مختلف، در ارتباط با مشتریان، مشتریان بالقوه و تأمین‌کنندگان به راحتی و بدون دغدغه موانع زبانی یاری می‌کند. این چت‌بات با رابط کاربری جذاب و کاربرپسند خود، استفاده برای افرادی که پس‌زمینه فنی ندارند را نیز بسیار آسان می‌سازد.. از ویژگی‌های برجسته این ربات می‌توان به ترجمه آنی، پشتیبانی از زبان‌های مختلف، روش‌های ورودی متنوع و ترجمه متناسب با زمینه مکالمه اشاره کرد. تصویر زیر پاسخ این ربات را با ابزار ترجمه گوگل مقایسه می کند:

ربات چت هوش مصنوعی برتر تلگرام - چت بات ترجمه مقایسه با گوگل ترنسلیت

GPT4Telegrambot

این ربات نیز از مدل های زبانی و تولید تصویر متعدد پشتیبانی می کند. از جمله مدل های مذکور به GPT-4o و Claude می توان اشاره کرد. علاوه بر آن این ربات امکان تولید تصویر و ارائه پاسخ های صوتی را نیز دارد.

ربات چت هوش مصنوعی برتر تلگرام -GPT4Telegrambot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *