اخبار هوش مصنوعی جهانی

معرفی استیو نامزد هوش مصنوعی انتخابات مجلس انگلستان

انتخابات ریاست جمهوری ایران در حال نزدیک شدن است. در سلسله مقالات هوش مصنوعی و انتخابات، شبکه فناوران هوش مصنوعی از جهات مختلف به انتخابات توجه می کند. مقاله ی زیر در مورد نامزد هوش مصنوعی انتخابات مجلس انگلستان، استیو هوش مصنوعی است. با این مقاله همراه باشید:

استیو، نامزد هوش مصنوعی انتخابات پارلمانی انگلستان

هوش مصنوعی استیو، نامزد هوش مصنوعی انتخابات پارلمانی انگلستان، اعلام کرده است که تنها سیاست‌هایی وارد برنامه انتخاباتی او برای انتخابات عمومی انگلستان خواهند شد که بیش از ۵۰ درصد حمایت دارند.

استیو، نامزد هوش مصنوعی انتخابات پارلمانی انگلستانچهره جدیدی در انتخابات عمومی انگلستان ظاهر شده است: هوش مصنوعی استیو.

استیو انداکوت، فردی که پشت این هوش مصنوعی قرار دارد، یک کارآفرین انگلستانی است که می‌خواهد آواتار هوش مصنوعی اش به عنوان نماینده مجلس برای حوزه انتخابیه برایتون در مجلس عوام حضور داشته باشد.

انداکوت در یک پست لینکدین نوشته است:«پس از آنکه از نحوه ارتباط احزاب دیگر با جمعیت انگلستان ناامید شدم، تصمیم گرفتم حزب خودم را راه‌اندازی کنم.»

«من سعی خواهم کرد از فناوری برای ارتباط مستقیم با دیدگاه‌های مردم حوزه انتخابیه‌ام استفاده کنم.»

در وب‌سایت رسمی کمپین استیو، نامزد هوش مصنوعی انتخابات، از کاربران خواسته می‌شود که به تیم خالقان بپیوندند تا به او در ایجاد سیاست‌های جدید کمک کنند. افراد علاقه‌مند به این کار با صحبت با هوش مصنوعی استیو و پر کردن اطلاعات شخصی خود و تعامل با ربات، می‌توانند این کار را انجام دهند.

حامیان همچنین می‌توانند به عنوان هدایت استیو عمل کنند. استیو از آنها می‌خواهد فقط چند دقیقه در هفته وقت بگذارند تا به عنوان یک مکانیزم کنترلی عمل کرده و سیاست‌های احمقانه را شناسایی کنند. این کار با دادن نمره از یک تا ده به هر پیشنهاد سیاستی انجام می‌شود.

انداکوت در بیانیه‌ای گفته است:«نیازی نیست چیزی در مورد هوش مصنوعی بدانید. تمام کاری که انجام می‌دهید فشار دادن یک دکمه برای صحبت با استیو است.»

انداکوت ادامه داده:« ما انتظار داریم به مخاطبان وسیعتری که نمی‌خواهند از طریق کیفیت سیاست‌هایمان با هوش مصنوعی صحبت کنند، جذابیت داشته باشیم.»

سیاست های با حمایت اکثریت به کمپین راه می یابند

وب‌سایت هوش مصنوعی استیو اعلام کرده است که تنها سیاست‌هایی که بیش از ۵۰ درصد حمایت دارند، وارد برنامه انتخاباتی او خواهند شد.

در وب‌سایت او آمده است:« هوش مصنوعی استیو ایجاد شده تا اطمینان حاصل شود که مردم برایتون و هوو به صورت ۲۴ ساعته امکان اشتراک نظرات و سیاست‌ها را دارند.»

اگر انداکوت برنده شود، به صورت فیزیکی در پارلمان حضور خواهد یافت و بر اساس بازخورد مستقیم پلتفرم هوش مصنوعی خود، در مورد سیاست‌ها فعالیت خواهد کرد.

انداکوت خود را به این این صورت معرفی می کند: «فردی با پیشینه طبقه کارگر که ارزش پول را می‌فهمد… و به شدت قدردان موفقیت‌های تجاری‌ای که او را وارد طبقه ثروتمند کرده است.»

آقای استیو انداکوت یک فرد واقعی است

او همچنین عمیقاً نگران محیط زیست است.

هوش مصنوعی استیو به وسیله یک شرکت هوش مصنوعی به نام Neural Voice، که انداکوت رئیس آن است، ایجاد شده است. انداکوت در سال ۲۰۲۲ به عنوان کاندیدای حزب محافظه‌کار از منطقه راچدیل شرکت کرده و ۴۸۷ رأی کسب کرد.

بر اساس وب‌سایت کمیسیون انتخابات، نامزدهای احتمالی باید حداقل ۱۸ ساله و شهروند بریتانیا یا ایرلند باشند تا بتوانند در انتخابات عمومی پارلمانی انگلستان شرکت کنند.

انگلستان سابقه‌ای در اجرای شخصیت‌های طنزآمیز در طول دوره‌های انتخاباتی خود دارد. لرد باکتهد (کله سطلی) از سال ۱۹۸۷ در چهار انتخابات بریتانیا شرکت کرده است. او یک شخصیت شرور بین‌کهکشانی به شمار می‌رود. یکی دیگر از شخصیت‌های شرور فضایی، کنت بین‌فیس (صورت تغاری)، در انتخابات شهرداری ۲۰۲۴ شرکت کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *