اخبار هوش مصنوعی جهانیمعرفی محصولات

Midjourney به صورت عمومی در دسترس همگان قرار گرفت

میدجرنی وب‌سایت کاربرپسندی به هر کسی اجازه می‌دهد تا ۲۵ تصویر تولیدشده توسط هوش مصنوعی را به صورت رایگان ایجاد کند. در اینجا نحوه‌ی امتحان کردن آن آمده است.

به یک تولیدکننده تصویر هوش مصنوعی خوب نیاز دارید؟ اکنون می‌توانید وب‌سایت اختصاصی Midjourney را به صورت رایگان امتحان کنید. روز چهارشنبه، مدیرعامل Midjourney، دیوید هولتز، از طریق پیامی در Discord اعلام کرد که هر کسی می‌تواند به این وب‌سایت مراجعه کرده و شروع به ساخت تصاویر کند. به عنوان یک دعوت ویژه، این وب‌سایت به شما اجازه می‌دهد تا در طول یک دوره آزمایشی رایگان تا ۲۵ تصویر ایجاد کنید.

در گذشته، کاربران Midjourney مجبور بودند از طریق Discord به ایجاد و بهبود تصاویر مبتنی بر هوش مصنوعی بپردازند. این فرآیند نیازمند تلاش زیادی در تنظیم متن دستورات بود که اغلب تجربه‌ای دشوار و ناامیدکننده بود. برای جذب افرادی که روش Discord را دوست نداشتند، Midjourney اواخر سال گذشته یک وب‌سایت اختصاصی راه‌اندازی کرد.

اما این وب‌سایت در ابتدا محدود به کاربرانی بود که حداقل ۱۰,۰۰۰ تصویر از طریق Discord تولید کرده بودند، که این محدودیت بسیاری از افراد را از دسترسی به آن محروم می‌کرد. اکنون که این وب‌سایت برای همه قابل دسترسی است، تمامی کاربران Midjourney باید از تجربه‌ای بسیار راحت‌تر و روان‌تر بهره‌مند شوند.

برای ثبت‌نام در وب‌سایت، به یک حساب Google یا Discord نیاز دارید. اگر قبلاً از طریق Discord تصاویر تولید کرده‌اید، می‌توانید از آن حساب برای بازیابی تاریخچه تصاویر تولیدشده خود استفاده کنید. سپس می‌توانید حساب‌های Discord و Google خود را ادغام کنید تا بتوانید با هرکدام از این حساب‌ها وارد شوید. در غیر این صورت، ورود با حساب Google ساده‌تر است.

پس از ورود به سیستم، یک نوار کناری در سمت چپ بخش‌ها و وظایف مختلف را نمایش می‌دهد. با رفتن به بخش «Explore» می‌توانید تصاویر ایجاد شده توسط دیگران را مشاهده کنید. بخش «Create» یک ویدیوی کوتاه اما مفید را نمایش می‌دهد که نحوه شروع کار با Midjourney را نشان می‌دهد. این ویدیو در پستی روی X نیز قابل مشاهده است. از اینجا می‌توانید درخواست تصویر دهید. فقط کافی است دستور خود را در فیلد بالای صفحه تایپ کنید و ببینید که Midjourney چه چیزی برای شما ایجاد می‌کند.

در پاسخ، Midjourney چهار تصویر مختلف بر اساس دستور شما ایجاد می‌کند. روی تصویری که دوست دارید کلیک کنید تا بتوانید آن را با استفاده از اقدامات خاصی مانند «Strong» یا «Subtle» بهبود دهید. همچنین می‌توانید روی تصویر زوم کنید، آن را جابه‌جا کنید و یا کیفیت آن را افزایش دهید.

جالب‌تر این است که Midjourney یک ویرایشگر تصویر دارد که به شما اجازه می‌دهد دستور خود را بازبینی کنید، نواحی خاصی از تصویر را تغییر دهید، نسبت تصویر را تنظیم کنید، مقیاس را تغییر دهید و حتی عناصر جدید اضافه کنید.

بخش «Organize» تمام تصاویری را که ایجاد کرده‌اید نمایش می‌دهد. اینجا می‌توانید یک تصویر خاص را باز کرده و ویرایش کنید و همچنین آن را کپی یا دانلود کنید.

این وب‌سایت همچنین چت روم ارائه می‌دهد که در آن می‌توانید تصاویر دیگران را مشاهده کنید، تصاویر خود را آپلود کنید و با دیگر کاربران Midjourney نکات و ترفندهایی را به اشتراک بگذارید.

چه اتفاقی می‌افتد وقتی سهمیه ۲۵ تصویر رایگان شما تمام شود؟ آن وقت باید یکی از طرح‌های پرداختی را انتخاب کنید. Midjourney چهار طرح ارائه می‌دهد – پایه (Basic)، استاندارد (Standard)، حرفه‌ای (Pro)، و مگا (Mega) – که هر کدام قیمت‌ها و سهمیه‌های متفاوتی دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *